Saturday, January 17, 2009

Cheras 小云顶

我终于回来了~~
这次的归来是为了让大家看看我和我班同学去“郊游”的照片。

我终于都来到了久仰的Cheras 小云顶~
我们20多位人马,5辆车就这样浩浩荡荡的上去!
5点出发,结果8点才到!
我的妈呀,这证明了马来西亚的交通诸塞真得很严重!!

I'm back with the pictures of yesterday that my friends and I went to the famous 'Look Out Point" View at Ampang Hill.
This was my very 1st time got there, so I have such an Expecting and Exciting feelings while reaching there. HUHU~~


*目的地——LOOK OUT POINT! 我第一次来的呢!
So, Here comes the Look Out Point!~~


*一目了然的吉隆坡夜景!真得很美……之前还有人放烟花地说……
The beautiful scenery of KL city.

上到去那里,我们吃什么呢?
我们来到了一间西餐厅[Look Out Point],点了食物就开始疯狂的吃!!


*这个就是我的晚餐咯……乳酪羊扒+面包蘑菇汤+“牛仔很忙”=???
**答案是RM33!!我个人是觉得还可以啦……不会贵得离谱……
This the picture of my dinner yesterday!!
Special Lamb Chop + mushroom soup+ Mocha Blended= RM33 , will you feel expensive?!
Well, I am find with the food there, the price is reasonable for me.


*唯一比较完整的合照……A complete pic of everyone.[ Even that it's hard to see who is who...]

吃饱了之后我们爬上一个瞭望台……
大家就开始疯狂的拍……!!!

After dinner, all of us get to climb up a view tower to get the beautiful scenery of KL!

* 1~ 2 ~3 !Yeah!~拍照留恋……


* 女人组合!~Girls Rocks!~


* 男人之苦……人丁单薄~~Guy's Group.

这就是我们的最后啦……我还来得及照了单人照哦!哈哈~~
下次再次光临时,绝对不想那么多人了……
Before ending, I manage to have a solo pic~!!HUHU~~
Maybe I should go again but not with that many of people will be nicer.Huh?!